Officially mine

My photo
Just a simple girl..wink wink ;)

Wednesday, February 13, 2013

Takkan Melupakanmu....

by Radja

oh terindah, lagu yg terindah
sengaja aku cipta untukmu yg terindah
semoga dapat meluluhkan segala keraguan
semoga menghancurkan kerasnya batu prasangka
aku takkan melupakanmu
takkan meninggalkanmu
takkan menduakan cintamu, ku bersumpah
aku tak ingin mengingkar janji
tak ingin menjadi duri
tak ingin menjadi api cinta yg membara
rebahlah kau di pelukku
lepaskan resahmu
bebaskan jiwamu
dari prasangka-prasangka burukmu
dari kerasnya batu curiga
aku takkan melupakanmu
takkan meninggalkanmu
takkan menduakan cintamu, ku bersumpah
senyuman melati
sambutlah mentari
raihlah cintamu
hari ini
aku takkan melupakanmu
takkan meninggalkanmu
takkan menduakan cintamu, ku bersumpah

Friday, February 1, 2013

"Gabra Punya Pasal"

Tengah aku bosan ptg smlm cri laa sumber2 cerita lawak..sala satu nye...

kat baling ada satu famili...

famili tu ada ayah n mak mertua, anak dan menantu serta cucu.satu
hari, tengah sedang menantu lelakinya tgk tv, ayah nyer lalu
depan dia.tiba2 ayah mertuanyer rebah depan dia sambil pegang
dada..kelam kabut dia ..pastu bini mak mertua dia pun datang
terkam..semua terkejut..semua dh gabra..sambil pegang2 dada...

ayah mertua dia pengsan..tk sedar..pastu macam sedar tk sedar
..menantu tadi gabra..mak mentua dia suruh dia ajar mengucap
kat bapak dia tu sebab dia ribakan.dia gabra jugak...pastu
bini dia pun surh sambil tolak2 bahu...mak dia suruh lagi...dh
gabra sgt, dia pun buat..dia letak kt telinga ayah mertua dia
dan dia pun cakap...

"MA ROBBUKA...."""terkejut bini n mak mertua dia..tiba2 ayah
mertua dia sedar dan terus sound..

"OII..AKU TK MATI LAGI DEYY...'""sambil ayah mertua dia tu
urut2 dada dia..sepatutnya dia ajar mengucap, gabra punya pasal
..dia dah jadi malaikat..akekeke.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...