Officially mine

My photo
Just a simple girl..wink wink ;)

Tuesday, August 9, 2011

ini satu ujian...

Assalamualaikum....
wahhh...da bulan puasa da la...hehehe da lme gk aku x tulis kn? firstly, Selamat Menyambut Bulan Ramadhan dgn pnuh kesyukuran...smge kte dpt mbaiki kelemahan hatii...hati la sala satu ways tok kte baiki diri kite...aku bkn nk ckp ape laa...jz nk shre ape yg aku rase jela...kowg x nk bce ehh suda...aihhh ikut la kowg nk cntnue reading ke x..if kte di beri ujian waktu bulan puasa ney..KESABARAN itu yang pelu n utamanya...cm aku frst week fasting ney mmg mcbar keimanan jgk laa...mcm2 jd..aku jd bidan terjun lam satu event ney taw..aku da la x bpe nk advance lam handle event ney kn..aku pn truskn laa..ya Allah..tanggungjawab itu adlh satu amanah yg d'beri kn s'seorg utk kte handle sumthng 2..btul x? means if kte x jln kn tnggungjwb itu dgn btul d'kre kte x amanah la kn..haishh..itu yg bikin aku cuak ney..msuk mnggu kdua..lagi laaa..mlm itu..xpe..aku amik positif la..kesilapan itu adalah pengajaran tok aku..thnks kpd si dia yg sudi tok beri tunjuk ajar..jasamu dikenang..hee kpd kwn2..sy mntk maaf law andai spnjng sy mmgng tnggungjwb ney sy t'silap lngkh..sy mnusia biasa...yg bru nk blaja n m'cri ilmu :)  kpd yg x t'libat scre lngsung..sy mntk maaf andai sy moody or t'lalu bz tp itu bkn sbb sy lupe kalian..bukan itu yg ku pinta...wah!! da cm nk oversea lak en..hahaha..sengal ouh..k lah...da lewat gk ney..sje gatal tgn curi2 nk updte blog..salam sahur :)

  • puase adlh stu ujian Allah utk hambaNya blaja erti kesabaran n mngenali kelemahan diri masing2 supaya kite boleh perbaiki ia utk masa depan kite kelak...aminnnn :)
  • setiap ujian dan apa yg berlaku itu ada sebab dan hikmahnye yg sendri...kite yg perlu m'cari nye

2 comments:

  1. semoga dapat jalankan tanggungjawab dengan hati yg ikhlas dan sanggup balaj dr kesilapan ye syg..
    tanggungjawab itu satu amanah dan amanah hanye d beri kpd org yg betul2 bole d percayai :D

    ReplyDelete
  2. i.allah i try my best.....thnks:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...